Má trpělivost je téměř u konce...

28. října 2009 v 13:20 | Enemy |  Střípky
Ahoj, zlatíčka. Myslel jsem, že se tomuhle vyhnu, ale znáte mě, jaký to je, když já myslím... Je to skoro vždycky úplně naopak. Myslel jsem si, že mě pochopili, co jsem se jim snažil říct, vysvětlit atd. Nakonec jsem já ten tupec, kterej nehodlá přijmout pravdu a je tvrdohlavej, nějak jsem nečekal, že bych takhle narazil... To téma nejspíš znáte, už jsme to tu rozebírali. A myslím, že budeme muset znova, než se vzteknu.



Můžete to zkusit tady nebo si prostě jen v nabídce Diskuzí na Lide.cz vyjeďte diskuzi Pedofilie. Zcela překvapivě mezi sexuálníma orientacema.

Myslím, že rozhodně nejsem sám, kdo je toho názoru, že pedofilie do týhle podkategorie rozhodně nepatří. Odmítám být v jedný kategorii s TÍMHLE. Homosexualita, bisexualita, heterosexualita... Chtěli byste tam mezi tím mít i pedofily?! Rozdíl mezi tímhle jsem už popisoval, tím se zabývat nebudu...

Ano, prý máme na pedofily takový názor, protože je neznáme, jsou to taky jen lidi... Mají ty děti přece rádi, ne? My přece taky hlásáme lásku a tomuhle bráníme. Někdo nám řekl, že je to špatné, proto tenhle názor tlumočíme i dál. Abych byl upřímnej, i kdyby někdo říkal, že je to správný a že pedofilie není nic špatnýho, tak si stejně budu pořád myslet svoje. Zatahovat malý, nevinný dítě do tohohle prostě správný není. Láska... Definujte mi, co je podle vás láska...

Ano, jsem si vědom toho, že homosexualita kdysi patřila pod stejnou kategorii jako patří pedofilie. Nedivím se, že gayové a lesbičky byli proti. Homosexualita byla vyškrtnuta z kategorie deviací ne jen kvůli nátlaku homosexuálů, ale taky na základě nových vědeckých studií. Lidé dělají mnoho chyb, proto nejspíš byly tyhle dvě věci zařazeny do stejný podkategorie. Homosexualita není porucha, ani úchylka, narozdíl od pedofilie.

Hele, já vůbec nepochybuju o tom, že pedofil má dítě rád. Ani nepochybuju o tom, že dítě by se sexem s dospělým mohlo souhlasit. Ale řekněte mi, vědělo by takový např. šestiletý dítě, s čím to vlastně souhlasí? Cítilo by se zneužitý jen proto, že by mu někdo řekl, že sex s dospělým je zvrácený? Ehm... A nemyslíte, že to dítě může získat ten pocit samo a ani se to nikdo nemusí dovědět?! Že se i tak může cítit zneužitý?

Věková hranice je stanovená z nějakýho důvodu. Je mi jasný, že každej se cítí zralým v jiném věku, někdo dřív a někdo později... Jak se to dítě může cítit zralý, když ani neví, do čeho jde?!

Normy jsou stanovený z nějakýho důvodu. ŽÍT VE SPOLEČNOSTI S NAPROSTOU TOLERANCÍ ÚCHYLEK JAKO JE PEDOFILIE NENÍ MOŽNÝ! Do pr...kýnka... Proč? Proč by se mělo tohle tolerovat? Dětská duše je čistá, neposkvrněná a aby byla pedofilie zařazena mimo deviace, to naprosto nepřichází v úvahu... Myslíte si, že někdo si ty normy snad vycucal z prstu a ničím si je nepodložil?! Všechno má nějakej důvod...

Já vím, že každý vztah, jakýkoliv, je o něčem jiným, ale necpěte mi normálnost vztahu dítěte s dospělým. Pedofil se k tomu dítěti může chovat dobře, to jo. Ale pořád k němu cítí jakousi erotickou přitažlivost, což nemusí vždycky skončit dobře a ne každýmu se tohle může povést potlačit, pokud se o to pokusí... Ukájení na dítěti se mi prudce ekluje, nejsem sám... A není to jen podle společenský normy, kdy to konečně někdo pochopí?!

A proč se vůbec o něco snažím? Věděli byste, kdybych vám tady vyprávěl o mým dokonale rozvráceným dětství... Oh ano, neházet je do jednoho pytle... Ale tady přestává veškerá sranda!

Všiml jsem si tady nový rubriky Anti Ana, takže jdu prolízt některý rozepsaný články. Mám pocit, že svět se zbláznil. Na netu samá anorektička nebo pedofil. Jo, kam ten svět spěje... A nás bude někdo moralizovat, to tak...

Came a time for sweet revenge...

Bye
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Venom Venom | E-mail | Web | 28. října 2009 v 16:28 | Reagovat

Souhlasím s tebou. Je to jako kdybychom povolili dětem všechno ostatní co dělají dospělí. Tzn, chodit do práce, chlastat alkohol, kouřit, řídit automobily atd atd. Dětsko na to opravdu není zralé. Jestliže dá souhlas, může za to jakási zvědavost. Teprve později když dozraje mu dojde, že to takhle nechtělo, upřímně řečeno si nedovedu představit člověka, kterej by svoje poprvé chtěl prožít s někým výrazně starším s nulovou vyhlídkou na perspektivní vztah.

2 Redmoony Redmoony | E-mail | 29. října 2009 v 0:16 | Reagovat

Už nějak nevím, jestli brečet nebo se smát blbosti některých jedinců... Dnešní doba je občas pěkně postavená na hlavu, už nelze určit co je správně a špatně, co je normální. Ale zařazení pedofilie mezi sex. orientace správné není, i když si to, že jej budou přitahovat děti, ona osoba sama nevybrala.

3 Cathy Cathy | Web | 29. října 2009 v 21:37 | Reagovat

Hmm, asi už ani nevím co k tomu mám napsat...z debila neuděláš nikdy nic jinýho, než ještě většího debila, ne naopak, takže tady těma blbcema bych se nezabývala...je to hrozný, že to řadí do sex. orientací, ale každej normální a chytrej člověk ví, že je to kravina a mě už by hodně vysávalo pořád někoho přesvědčovat o něčem, čemu stejně nikdy věřit nebude...
Souhlasím samozřejmě s tebou, vím, že se tě to dotýká víc než ostatních, ale možná jsou to jenom zbytečný starosti navíc, vždycky se najde někdo, kdo bude mlít ptákoviny, hlavní je, že ostatní ví, jak to je:-)

4 BlackFish BlackFish | 30. října 2009 v 10:39 | Reagovat

Cathuška to řekla naprosto přesně. Dovedu si představit, jak tě to točí, mě taky, vždycky si vyslechnu i názory ostatních, ale to, co tam vykládá ten chlap je názor, za kterej si zaslouží dostat slušně řečeno přes ústa, hodně tvrdě. Ale jak říkala Cathuška zbytečně se vyčerpáváš vysvětlováním na lidech, kteří to stejně nechápou, je to holt nad jejich síly, chudáčci malí. :-D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama